ijn, overweeg ik serieus om in de sneaker-wederverkoop

Any official announcements about Sunglow Sound
yaya2017

ijn, overweeg ik serieus om in de sneaker-wederverkoop

Post#1 » Tue Apr 17, 2018 5:47 am

k ben geen sneakerhead in de conventionele zin. Ik heb nog nooit in een rij in de kou gestaan ??(of warm, trouwens) voor een Adidas ZX Flux Mujer scheur in een schoenrelease. Ik ben nog nooit een schoenenloterij ingegaan in de hoop een paar exclusives te copieren of 's nachts op het internet te wachten met het opnieuw verfrissen van een pagina, in de hoop dat mijn Nike Free Run 2.0 Damen winkelwagentje wat schoenen zou bevatten. Ik heb in mijn hele leven maar twee paar Jordans gehad. Ik bezit zelfs geen Supreme-kleding, wat betekent dat ik geen felbegeerde Supreme-collabo-schoenen heb. Naw. Ik hou gewoon van schoenen, en als ik een paar leuk vind en ze beschikbaar zijn, krijg ik ze. Hoewel ik geen sneakerhead ben, heb ik wel heel veel paar schoenen, inclusief een paar exclusives, en heb ik ook in Nike Air Max Thea Dam de wereld van high-end schoenen gedolven. Ik kijk constant naar Stadium Goods en StockX voor prijzen die ik kan rechtvaardigen naar de missus voor semifrozen gele Yeezys (omdat ik ze echt leuk vind) of wat Nike Air Max 90 FemmeOff-White x Nike "The Ten" Collectie Retro Jordan 1s. Geen van beide is neergekomen op een prijs die ik me comfortabel voel betalen. Nu heb ik echter grip op sommige schoenen. Ik heb altijd van de samenwerking van Pharrell Nike Air Max 1 Donne Williams met Adidas en die gele NMD's van "Human Race" gehouden? En fuego. Dus op een dag, vorige zomer, heb ik wat geld geploegd en heb ik een late verjaardag EN een vroege kerstcadeau gekregen en ze besteld. Ik heb ze net onder $ 500 betaald, maar ze zijn exclusief en ik wilde ze echt. Ik volgde die schoenen als een bloedhond, en de dag dat ze arriveerden, woonde ik een Goodman League-wedstrijd bij in Barry Adidas Superstar Mujer Farms in Washington. DC

Ik plaatste ze voorzichtig terug in de doos en ging ze daarna dragen, driemaal sindsdien. Terwijl ik mijn schoenen koop om ze te dragen, kan ik niet beweren dat het besteden van Nike Air Max 2017 Donne zoveel geld voor hen me niet meer voorzichtiger maakt en minder waarschijnlijk om ze vaak te dragen. En dat is maar goed ook, want ik heb onlangs opgezocht hoeveel het zou kosten om een ??paar dezelfde gele schoenen in een maatje 10 te copuleren, en goed, het is momenteel ongeveer $ 2500 gemiddeld op verschillende sites. Mocht ik besluiten die dure schoenen te verkopen, dan zou ik eigenlijk bijna vier keer geld kunnen verdienen met wat ik heb uitgegeven. Houd mijn mond wijd open en houd mijn muilezel vast; Ik zit misschien in de verkeerde richting. Ik keek naar een YouTube-filmpje van een kerel wiens naam me ontgaat, waarvan Nike Air Max 95 ik denk dat hij schoenen koopt en verkoopt voor de kost. Hij draait schoenen om zoals mensen huizen omdraaien. Maakt hij $ 50.000-plus voor een schoen? Nee. Maar als hij $ 500 uitgeven voor een paar schoenen die Asics Gel Lyte 5 Donne hij voor $ 1.000 kan verkopen en dit meerdere keren per week doet, wat volledig mogelijk is, afhankelijk van wat de markt doet, kan hij genoeg verdienen om door te komen en "sneaker" te zetten. flipper "op zijn belastingformulieren. Ik neem aan dat dat 1099 werk is. Als ik zie hoeveel mijn gele "Human Race" -verbindingen waard zijn, overweeg ik serieus om in de sneaker-wederverkoopmarkt te stappen. Ik kijk voortdurend naar schoenen die ik wil, maar de waarheid is dat ik naar schoenen moet kijken die andere mensen willen. Ik kocht de Off-White Jordan 1s bijvoorbeeld niet omdat ze $ 1.200 waren toen ik ze overwoog. Nu? $ 2.Nike Air Presto Womens 800.

Nu, natuurlijk, met elk investeringsvoorstel, brengt de hoge beloning een aanzienlijk risico met zich mee. Wat als ik schoenen koop die ik nooit kan verplaatsen? Dan ben ik weg wat ik heb uitgegeven aan Nike Air Max 90 Donne schoenen die ik waarschijnlijk niet kan dragen - investeren betekent dat ik wat beschikbare schoenen hak, niet per se mijn maat - en bidden dat ik op zijn minst kan breken, ook voor schoenen die te duur zijn om te beginnen . Ik geloof dat de wetenschappelijke term hiervoor "ass out" is. Bovendien zou ik een aanzienlijke hoeveelheid tijd moeten besteden aan het bestuderen van de schoenenmarkt en het blijven opkomen voor releases en het proberen cop voor de kleinhandelsprijs EN het houden van het ontvangstbewijs dus mensen weten dat ik stuur ze offici?le aandelen uit de voorraad. Het alleen houden van de bon is arbeid voor Nike Air Presto Mujer mij. Maar de fascinatie is er. Ik heb geen idee of de sneakermarkt een bubbel is; waarom iemand die niet rijk is $ 3000 zou uitgeven voor een paar tennisschoenen, gaat mij te ver. Maar de markt bestaat duidelijk voor Adidas Superstar Donne Rosa bepaalde schoenen. Ik heb nu op zijn minst vier paar schoenen waarmee ik geld kan verdienen, met een minimum van $ 300 per schoen als ik ze zou willen verkopen. Ik weet alleen dat als dit schrijvend ding ooit naar het zuiden gaat, ik niet teruggaan naar de FBI. Ik ga regelrecht naar mijn sneakerrekken en probeer mijn geluk op de markt. En als je een paar bijna perfecte conditie nodig hebt Adidas NMD "Human Race" gele gewrichten en geld hebben dat een gat in je zak brandt, schreeuw je naar mij.